Skip to content

You might like...

VOOR 18:00 BESTELD = MORGEN IN HUIS

REFINED ESSENTIALS FOR THE MODERN MAN — DISCOVER CLAMEUR HOMME.

Retourbeleid

Retourneren

Het aantal defecten in de geleverde producten is erg klein. Het is echter belangrijk om te weten dat we alle problemen snel oplossen, zodat je uiteindelijk tevreden bent. Je hoeft niet bang te zijn dat je onnodig lang moet wachten (meestal is alles snel opgelost), want het is voor ons van het grootste belang dat alles zo snel mogelijk wordt opgelost.

Wanneer kan ik iets retourneren?

- Producten moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling van ons worden geretourneerd.

- Producten moeten in originele staat en niet gebruikt zijn.

- Alle retourzendingen moeten de originele doos in originele staat, accessoires en een retourformulier bevatten.

Houd er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor de verzendkosten van de retourzending. Je kunt het pakket versturen via een postdienst naar keuze. Zodra we je geretourneerde artikelen in originele staat hebben ontvangen en geregistreerd, beginnen we met de verwerking van je verzoek tot omruiling of terugbetaling. We betalen de verzendkosten van het nieuwe product dat naar de klant wordt gestuurd volgens ons retourbeleid.

Hoe begint u met een retourzending of omruiling?

1. Stuur een e-mail naar info@clameurhomme.nl om de retourzending of omruiling te starten en vermeld het volgende:

Uw bestelnummer - te vinden in de bevestigingsmail van uw bestelling.

Uw e-mailadres

Als je je bestelnummer niet weet, neem dan contact op met een medewerker van de klantenservice op Info@clameurhomme.nl en zij kunnen je verder helpen.

2. Reden waarom je het product aan ons wilt retourneren. Alle artikelen moeten in originele staat worden geretourneerd en de labels moeten intact zijn.

3. We zullen je verzoek bekijken en als het wordt goedgekeurd, mag je het artikel naar ons terugsturen. U kunt uw retourzending naar een koerier van uw keuze brengen. Houd er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor de retourkosten bij het ruilen van kleur of maat.

4. Na ontvangst van je retourzending zullen we deze inspecteren en verwerken in overeenstemming met ons retourbeleid. Eventuele terugbetalingen worden gedaan via dezelfde methode als de oorspronkelijke transactie.

Houd er rekening mee dat het zeven werkdagen kan duren voordat de restitutie is bevestigd door je bankpasmaatschappij.

Tenzij we het artikel per ongeluk hebben geleverd of het artikel defect of beschadigd is, is de klant verantwoordelijk voor de retourkosten. Je kunt het pakket dan versturen via een postservice naar keuze. Zodra we je geretourneerde artikel(en) in originele staat hebben ontvangen en geregistreerd, beginnen we met de verwerking van je restitutie volgens ons retourbeleid.

Het geretourneerde artikel blijft jouw verantwoordelijkheid totdat het ons heeft bereikt. Vergeet niet om een bewijs van verzending aan te vragen, zodat je bewijs hebt dat je het hebt verzonden als je retourzending zoekraakt in de post. We sturen je een e-mail zodra we je retourzending in originele staat hebben ontvangen in ons magazijn. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, storten we het bedrag terug op je oorspronkelijke betaalwijze. Dit gebeurt meestal binnen 7 werkdagen, maar helaas kunnen we volgens ons retourbeleid geen invoerrechten, belastingen of verzendkosten terugbetalen. We doen ons best om alle retourzendingen te accepteren en retourzendingen hoeven niet in de originele verpakking te zitten. In het onwaarschijnlijke geval dat een artikel in een ongeschikte staat aan ons wordt geretourneerd, kan het zijn dat we het moeten terugsturen.